Cina hè diventata u capu mundiale in l'esportazioni di l'automobile in i primi sei mesi di u 2023, superendu u Giappone à a mità di l'annu per a prima volta cum'è più vitture elettriche cinesi vendute in u mondu.
I principali constructori chinesi anu esportatu 2,14 milioni di veiculi da ghjennaghju à ghjugnu, in crescita di 76% annantu à l'annu, secondu l'Associazione Chine di Produttori di l'Automobile (CAAM). U Giappone hà ritardatu à 2,02 milioni, per un guadagnu di 17% annantu à l'annu, i dati di l'Associazione di i Produttori di l'Automobile di u Giappone mostranu.
Cina era digià davanti à u Giappone in u trimestre di ghjennaghju-marzu. A so crescita di l'esportazioni deve à un cumerciu boom in EVs è guadagnà in i mercati europei è russi.
L'esportazioni di a Cina di novi veiculi d'energia, chì includenu EV, ibridi plug-in è veiculi di celle di carburante, anu più chè radduppiatu in a mità di ghjennaghju à ghjugnu per ghjunghje à u 25% di l'esportazioni totali di l'auto di u paese. Tesla, chì usa a so pianta di Shanghai cum'è un centru di esportazione per l'Asia, hà esportatu più di 180 000 veiculi, mentre chì u so principale rivale cinese BYD hà registratu esportazioni di più di 80 000 vitture.
A Russia era a destinazione principale per l'esportazioni di l'auto cinesi à 287,000 da ghjennaghju à maghju, cumprese vitture alimentate da benzina, secondu e dati doganali compilati da CAAM. L'automobili sudcoreani, giapponesi è europei anu riduciutu a so presenza in Russia dopu l'invasione di l'Ucraina da Mosca di ferraghju 2022. I marchi chinesi si sò spustati per riempie stu vacu.
U Messicu, induve a dumanda di veiculi alimentati da benzina hè forte, è u Belgio, un centru di transitu europeu chjave chì elettrifica a so flotta auto, eranu ancu in cima à a lista di destinazioni per l'esportazioni cinesi.
A nova vendita d'auto in Cina hà sappiutu 26,86 milioni in 2022, u più in u mondu. I EV solu anu righjuntu 5,36 milioni, superendu a vendita totale di veiculi novi di u Giappone, cumprese i veiculi alimentati da benzina, chì era di 4,2 milioni.
AlixPartners, basatu in i Stati Uniti, prevede chì l'EVs cuntarà u 39% di a vendita di novi veiculi in Cina in 2027. Chì saria più altu ch'è a penetrazione mundiale prevista di EVs di 23%.
I sussidi di u guvernu per e compra di EV anu furnitu un impulsu significativu in Cina. Per u 2030, i marchi chinesi cum'è BYD sò previsti per cuntà u 65% di i EV venduti in u paese.
Cù una rete di furnimentu domesticu per e batterie di lithium-ion - u fattore determinante in u rendiment è u prezzu di l'EVs - l'automobili chinesi aumentanu a so cumpetitività d'esportazione.
"Dopu à u 2025, i pruduttori di l'automobili chinesi sò prubabilmente piglià una parte significativa di i principali mercati d'esportazione di u Giappone, cumpresi i Stati Uniti", hà dettu Tomoyuki Suzuki, direttore generale di AlixPartners in Tokyo.
Tempu di post: 26-sep-2023