L'Eletrehè una nova icona daLotus. Hè l'ultime in una longa linea di vitture di strada Lotus chì u nome principia cù a lettera E, è significa "Venendu à a vita" in alcune lingue di l'Europa orientale. Hè un ligame appropritatu postu chì l'Eletre marca u principiu di un novu capitulu in a storia di Lotus - u primu EV accessibile è u primu SUV.
- Hyper-SUV completamente novu è elettricu da Lotus
- Audace, progressiva è esotica, cù l'ADN iconicu di e vitture sportive evolutu per a prossima generazione di clienti Lotus
- L'anima di un Lotus cù l'usabilità di un SUV
- "Un puntu impurtante in a nostra storia" - Matt Windle, MD, Lotus Car
- "L'Eletre, u nostru Hyper-SUV, hè per quelli chì osanu guardà oltre u cunvinziunali è marca un puntu di svolta per a nostra attività è marca" - Qingfeng Feng, CEO, Group Lotus
- U primu di trè novi EV di stili di vita Lotus in i prossimi quattru anni, cù un linguaghju di design inspiratu da a prima hypercar EV britannica di u mondu, a premiata Lotus Evija.
- "Nastu britannicu, cresciutu in u mondu" - cuncepimentu guidatu da u Regnu Unitu, cù supportu di l'ingegneria da e squadre Lotus in u mondu.
- Scolpitu da l'aria: a "porosità" di u disignu unicu di Lotus significa chì l'aria scorri attraversu u veiculu per una aerodinamica, a velocità, a gamma è l'efficienza generale mejorate.
- A putenza di u putere partendu da 600 hp
- Tempu di carica di 350 kW di solu 20 minuti per 400 km (248 miglia) di guida, accetta una carica di 22 kW AC
- Target di guida di c.600km (c.373 miles) in piena carica
- Eletre si unisce à l'esclusivu "The Two-Second Club" - capace di 0-100 km / h (0-62 mph) in menu di trè seconde
- U pacchettu aerodinamicu attivu più avanzatu nantu à qualsiasi SUV di produzzione
- A prima tecnulugia LIDAR implementabile in u mondu in una vittura di produzzione per sustene e tecnulugia di guida intelligente
- Utilizzo estensivu di fibra di carbonu è aluminiu per a riduzione di pesu in tuttu
- L'internu include tessili fatti da l'omu altamente durable è mischi di lana ligera sostenibili
- A fabricazione in una nova facilità d'alta tecnulugia in Cina per inizià più tardi questu sìr
Design esterno: audace è drammaticu
U disignu di u Lotus Eletre hè statu guidatu da Ben Payne. A so squadra hà criatu un novu mudellu audace è drammaticu cù una pusizione di cabina in avanti, un empate longu è sbalzi assai brevi davanti è daretu. A libertà creativa vene da l'assenza di un mutore à benzina sottu à u cofanu, mentre chì u cofanu curtu riprende i segnali stilistici di l'iconicu layout di motore centrale di Lotus. In generale, ci hè una ligerezza visuale à a vittura, chì crea l'impressione di una vittura sportiva di alta cavalcata invece di un SUV. L'ethos di cuncepimentu "scolpitu da l'aria" chì ispirava l'Evija è l'Emira hè immediatamente evidenti.
Design d'interni: un novu livellu di premium per Lotus
L'Eletre porta l'internu di Lotus à un novu livellu senza precedente. U disignu tecnicu è orientatu à u rendiment hè visualmente ligeru, utilizendu materiali ultra-premium per furnisce una sperienza di u cliente eccezziunale. Mostratu cù quattru posti individuali, questu hè dispunibule per i clienti à fiancu à u layout più tradiziunale di cinque posti. Sopra, un tettu di vetru panoramicu fissu aghjunghje à a sensazione luminosa è spaziosa à l'internu.
Infotainment è tecnulugia: una sperienza digitale di prima classe
L'esperienza di l'infotainment in l'Eletre stabilisce novi standard in u mondu di l'automobile, cù l'usu pionieri è innovatori di tecnulugia intelligenti. U risultatu hè una sperienza cunnessa intuitiva è perfetta. Hè una cullaburazione trà u squadra di design in Warwickshire è a squadra Lotus in Cina, chì anu una grande sperienza in i campi di l'Interfaccia d'Usuariu (UI) è l'Esperienza d'Usuariu (UX).
Sottu à u pannellu di strumenti, una lama di luce attraversa a cabina, assittata in un canale nervatu chì s'allarga à ogni estremità per creà i venti d'aria. Mentre chì pare esse flottante, a luce hè più cà decorativa è face parte di l'interfaccia umana macchina (HMI). Cambia u culore per cumunicà cù l'occupanti, per esempiu, si riceve una telefonata, se a temperatura di a cabina hè cambiata, o per riflette u statu di carica di a bateria di u veiculu.
Sottu à a luce hè una "ribbon di tecnulugia" chì furnisce l'infurmazioni à l'occupanti di u sedile davanti. Davanti à u cunduttore, u cunduttore tradiziunale di u gruppu di strumenti hè stata ridutta à una striscia sottile di menu di 30 mm d'altezza per cumunicà l'infurmazioni chjave di u veiculu è di u viaghju. Hè ripetutu à u latu di u passageru, induve diverse informazioni ponu esse visualizate, per esempiu, a selezzione di musica o punti d'interessu vicini. Trà i dui hè l'ultime in a tecnulugia OLED touch-screen, una interfaccia di paisaghju di 15.1-inch chì furnisce l'accessu à u sistema di infotainment avanzatu di a vittura. Si piega automaticamente pianu quandu ùn hè micca necessariu. L'infurmazioni ponu ancu esse affissate à u cunduttore per mezu di un display head-up cù a tecnulugia di realtà aumentata (AR), chì hè un equipamentu standard nantu à a vittura.
Tempu di Postu: Dec-08-2023