In a cobertura internaziunale di i veiculi elettrici (EVs) di a Cina, u puntu focale d'interessu resta u mercatu è u rendiment di vendita, secondu i rapporti analizati di l'ultimi 30 ghjorni da a ricuperazione di dati di Meltwater.
I rapporti mostranu da u 17 di lugliu à u 17 d'aostu, e parolle chjave apparsu in a cobertura d'oltremare, è i media suciali implicavanu cumpagnie cinesi di veiculi elettrici cum'è "BYD", "SAIC", "NIO", "Geely", è fornitori di batterie cum'è "CATL". "
I risultati anu revelatu 1,494 casi di "mercatu", 900 casi di "sparte", è 777 casi di "vendita". Frà questi, u "mercatu" prisentatu in modu prominente cù 1,494 occorrenze, custituendu circa un decimu di i rapporti totali è classificazione cum'è a chjave principale.
Produce esclusivamente veiculi elettrici da u 2030
U mercatu globale di l'EV hè in espansione esponenziale, spinta principalmente da u mercatu cinese, chì cuntribuisce più di 60% di a parte di u mondu. Cina hà assicuratu a so pusizioni cum'è u più grande mercatu di veiculi elettrici in u mondu per ottu anni consecutivi.
Sicondu i dati di l'Associazione Chinesa di Produttori di l'Automobile, da u 2020 à u 2022, e vendite di EV in Cina sò aumentate da 1,36 milioni di unità à 6,88 milioni di unità. Per cuntrastu, l'Europa hà vindutu circa 2,7 milioni di veiculi elettrici in 2022; a figura per i Stati Uniti era di circa 800 000.
Sperimentendu l'era di i motori di combustione interna, l'imprese automobilistiche cinesi percepiscenu i veiculi elettrichi cum'è una opportunità per un saltu significativu in avanti, chì attribuisce risorse sustanziali à a ricerca è u sviluppu à un ritmu chì supera assai contraparti internaziunali.
In u 2022, u capimachja di i veiculi elettrici di a Cina, BYD, hè diventatu u primu fabricatore di l'automobile mundiale à dichjarà a cessazione di i veiculi di motori di combustione interna. L'altri automobilisti chinesi anu seguitu l'esempiu, cù a maiò parte di a pianificazione di pruduce esclusivamente veiculi elettrici per u 2030.
Per esempiu, Changan Automobile, basatu in Chongqing, un centru tradiziunale per l'industria di l'automobile, hà annunziatu a cessazione di a vendita di veiculi di carburante per u 2025.
Mercati emergenti in l'Asia di u Sudu è l'Asia di u Sudeste
A rapida crescita in u settore di i veiculi elettrici si estende oltre i principali mercati cum'è a Cina, l'Europa è i Stati Uniti, cù a so espansione cuntinuu in i mercati emergenti in l'Asia Meridionale è l'Asia Sud-Est.
In u 2022, e vendite di veiculi elettrici in India, Tailanda è Indonesia sò state più chè radduppiate in paragunà à u 2021, ghjunghjendu à 80 000 unità, cù tassi di crescita sustanziali. Per l'automobilisti chinesi, a vicinanza face u Sudeste Asiaticu un mercatu di primura d'interessu.
Per esempiu, BYD è Wuling Motors anu pianificatu fabbriche in Indonesia. U sviluppu di EVs face parte di a strategia di u paese, cù u scopu di ottene una pruduzzione di veiculi elettrichi di un milione di unità da 2035. Questu serà rinforzatu da a parte di l'Indonesia di 52% di e riserve di nichel glubale, una risorsa cruciale per a fabricazione di batterie di putenza.
Tempu di post: Aug-26-2023