Per una marca di lussu prestigiosa cù una longa storia, ci hè sempre una cullizzioni di mudelli iconichi. Bentley, cù un patrimoniu di 105 anni, include vitture di strada è di corsa in a so cullezzione. Ricertamenti, a cullizzioni Bentley hà accoltu ancu un altru mudellu di grande significazione storica per a marca - a Serie T.
A Serie T hà una grande impurtanza per a marca Bentley. In u 1958, Bentley hà decisu di disignà u so primu mudellu cù un corpu monocoque. In u 1962, Jonhn Blatchley avia creatu un corpu monocoque in acciaio-aluminiu novu. Comparatu à u mudellu S3 precedente, ùn solu hà riduciutu a dimensione di u corpu generale, ma hà ancu migliuratu u spaziu internu per i passageri.
U primu mudellu T-Series, chì avemu discututu oghje, hè ufficialmente sbulicatu da a linea di pruduzzione in u 1965. Era ancu a vittura di prova di a cumpagnia, simile à ciò chì avà chjamemu prototipu di veiculu, è hà fattu u so debut in u Salone di l'Automobile di Parigi 1965. . Tuttavia, stu primu mudellu T-Series ùn era micca bè cunservatu o mantinutu. À u mumentu chì hè stata scuperta, era stata pusata in un magazzinu per più di una dicada senza esse principiatu, cù parechje parte mancanti.
In u 2022, Bentley hà decisu di fà una restaurazione cumpleta di u primu mudellu T-Series. Dopu à esse dormitu per almenu 15 anni, u mutore V8 pushrod di 6,25 litri di a vittura hè stata riavviata, è u mutore è a trasmissione sò stati trovati in boni cundizioni. Dopu à almenu 18 mesi di travagliu di risturazione, a prima vittura di a Serie T hè stata riportata à u so statu originale è ufficialmente inclusa in a cullizzioni di Bentley.
Tutti sapemu chì Bentley è Rolls-Royce, duie marche icòniche britanniche, sò oghji sottu Volkswagen è BMW rispettivamente, spartenu alcune intersezioni storichi, cù similitudini in u so patrimoniu, u pusizionimentu è e strategie di u mercatu. A T-Series, mentre chì s'assumiglia à i mudelli Rolls-Royce di a listessa era, hè stata posizionata cù un caratteru più sportiu. Per esempiu, l'altezza di fronte hè stata abbassata, creendu linee di corpu più eleganti è dinamiche.
In più di u so mutore putente, a Serie T hà ancu presentatu un sistema di chassis avanzatu. Sa suspension indépendante à quatre roues pouvait ajuster automatiquement la hauteur de caisse en fonction de la charge, avec une suspension composée de doubles triangles à l'avant, de ressorts hélicoïdaux et de bras semi-traînés à l'arrière. Grazie à a nova struttura di carrozzeria ligera è a propulsione robusta, sta vittura hà rializatu un tempu di accelerazione da 0 à 100 km/h di 10,9 seconde, cù una velocità massima di 185 km/h, chì era impressiunanti per u so tempu.
Parechje persone puderanu esse curiosi di u prezzu di questa Bentley T-Series. In uttrovi di u 1966, u prezzu di partenza per u Bentley T1, senza tasse, era £ 5,425, chì era £ 50 menu di u prezzu di un Rolls-Royce. Un totale di 1,868 unità di a prima generazione T-Series sò stati pruduciuti, cù a maiuranza sò sedan standard di quattru porte.
Tempu di Postu: 25-Sep-2024