Pocu dopu à u lanciu diLynk & CoU primu veiculu elettricu, u Lynk & Co Z10, nutizie nantu à u so secondu mudellu elettricu, uLynk & CoZ20, hè apparsu in linea. U novu veiculu hè custruitu nantu à a piattaforma SEA sparta cù u Zeekr X. Hè infurmatu chì a vittura debutarà in Europa in uttrovi, seguita da a so premiere domestica in u Guangzhou Auto Show in Novembre. In i mercati d'oltremare, serà chjamatu Lynk & Co 02.
In quantu à l'apparenza, u novu mudellu adoptaLynk & CoL'ultimu linguaghju di designu di u, cù un stile generale assai simili à uLynk & CoZ10. U corpu presenta linee affilate è angulari, è l'iconica doppia striscia di luce verticale sò altamente ricunnisciute. U paraurti inferiore hà un disignu di tippu attraversu integratu cù i fanali, rinfurzendu a so sensazione sportiva. U disignu generale si distingue da parechji di i veiculi di l'energia nova d'oghje, creendu un cuntrastu distintu.
U prufilu laterale di u veiculu presenta un design fastback in stile coupe cù un schema di culori bi-tonu. U pilastru A è u tettu chì si estende à a parte posteriore sò finiti in un neru affumicatu, mentre chì i cunsumatori ponu ancu optà per un tettu in u stessu culore di u corpu, dendu un aspettu più stilatu è dinamicu. Inoltre, a nova vittura hè dotata di maniglie di porta semi-hidden è specchi laterali senza frameless. Offre ancu una selezzione di roti 18-inch è 19-inch in cinque stili diffirenti, rinfurzendu significativamente a so estetica raffinata. In quantu à e dimensioni, a vittura misura 4460 mm in lunghezza, 1845 mm in larghezza, è 1573 mm in altezza, cù un interattu di 2755 mm, facendu assai simili à uZeekr X.
A parte posteriore di u veiculu hà un forte sensu di stratificazione, cun un designu di u fanale posteriore di larghezza piena. In ogni casu, e strisce di luce verticali sò spaziati più uniformemente cumparatu cù l'attualiLynk & Comudelli, rinfurzà a ricunniscenza visuale. L'assemblea di u fanale flottante aghjunghjenu un toccu distintivu. Inoltre, i fanali posteriori sò integrati perfettamente cù u spoiler posteriore, chì mostra una grande attenzione à u disignu à i dettagli. L'inclusione di u spoiler aumenta ancu l'aspettu sportivu di u veiculu.
U novu veiculu hè alimentatu da un mutore pruduciutu da Quzhou Jidian Electric Vehicle Technology Co., Ltd., chì furnisce una putenza massima di 250 kW. A bateria di fosfatatu di ferru di litiu vene ancu da Quzhou Jidian. Basatu nantu à a stessa piattaforma cum'è uZeekrX, uLynk & CoZ20 hè prubabile di offre sia versioni à dui roti è à quattru roti, cù una pruduzzione di mutore cumminata chì varieghja da 272 hp à 428 hp, chì furnisce una sperienza di guida robusta. In quantu à u sistema di batterie, hè previstu chì tutta a linea serà standard cun un pacchettu di batteria di lithium ternary 66 kWh, cù una gamma divisa in trè opzioni: 500 km, 512 km è 560 km, chì risponde à e diverse esigenze di viaghju di i cunsumatori. .
Tempu di Postu: Settembre 19-2024