McLaren hà presentatu ufficialmente u so novu mudellu W1, chì serve cum'è a vittura sportiva di punta di a marca. In più di presentà un disignu esterno cumplettamente novu, u veiculu hè dotatu di un sistema ibridu V8, chì furnisce più miglioramenti in u rendiment.
In quantu à u disignu esternu, a fronte di a nova vittura adopta l'ultimu linguaghju di designu di famiglia di McLaren. U cappucciu frontale presenta grandi canali d'aria chì aumentanu u rendiment aerodinamicu. I fari sò trattati cù una finitura affumicata, chì li dà un aspettu sharp, è ci sò dutti d'aria supplementari sottu à e luci, chì accentuanu ancu u so caratteru sportiu.
A griglia hà un disignu audace, esageratu, equipatu di cumpunenti aerodinamichi cumplessi, è usa largamente materiali ligeri. I lati presentanu una forma di fang-like, mentri u centru hè cuncepitu cù una presa d'aria poligonale. U labbra frontale hè ancu stilatu aggressivu, chì furnisce un forte impattu visuale.
A cumpagnia dichjara chì a nova vittura utilizeghja una piattaforma aerodinamica cuncepita apposta per e vitture sportive di strada, ispirandosi da a struttura monoscocca Aerocell. U prufilu laterale presenta a forma classica di supercar cù un corpu bassu, è u disignu fastback hè altamente aerodinamicu. I parafanghi anteriori è posteriori sò dotati di dutti d'aria, è ci sò kits di corpu largu longu i faldidi laterali, assuciati cù roti à cinque razze per rinfurzà ancu più a sensazione sportiva.
Pirelli hà sviluppatu trè opzioni di pneumatici specificamente per a McLaren W1. I pneumatici standard sò di a serie P ZERO™ Trofeo RS, cù i pneumatici davanti à 265/35 è i pneumatici posteriori à 335/30. Les pneus optionnels incluent le Pirelli P ZERO™ R, conçu pour la conduite sur route, et le Pirelli P ZERO™ Winter 2, qui sont des pneus d'hiver spécialisés. I freni di fronte sò dotati di calipers à 6 pistoncini, mentre chì i freni posteriori sò dotati di calipers à 4 pistoncini, tramindui cù un disignu monobloc forgiatu. A distanza di frenu da 100 à 0 km / h hè di 29 metri, è da 200 à 0 km / h hè di 100 metri.
L'aerodinamica di tuttu u veiculu hè assai sofisticata. U percorsu di u flussu d'aria da l'archi di rota di fronte à i radiatori d'alta temperatura hè statu ottimizatu prima, furnisce una capacità di rinfrescante supplementu per u powertrain. E porte sporgenti di l'esterno presentanu grandi disinni cavi, canalizendu u flussu d'aria da l'arche di rota davanti à traversu l'outlets di scarico versu duie grandi prese d'aria situate davanti à e roti posteriori. A struttura triangulare chì dirige u flussu di l'aria à i radiatori d'alta temperatura hà un designu di tagliu discendente, cù una seconda presa d'aria in l'internu, posizionata davanti à e roti posteriori. Praticamente tuttu u flussu d'aria chì passa per u corpu hè utilizzatu in modu efficiente.
A parte posteriore di a vittura hè ugualmente audace in u disignu, cun una grande ala posteriore in cima. U sistema di scarico adopta un layout di doppia uscita in posizione centrale, cù una struttura a nido d'ape circundante per un attrattu esteticu aghjuntu. U paraurti posteriore inferiore hè dotatu di un diffusore in stile aggressivu. L'ala posteriore attiva hè guidata da quattru mutori elettrici, chì permettenu di muvimenti sia verticalmente sia orizontali. Sicondu u modu di guida (modu strada o pista), pò allargà 300 millimetri in daretu è aghjustà a so distanza per una aerodinamica ottimizzata.
In termini di dimensioni, a McLaren W1 misura 4635 mm in lunghezza, 2191 mm in larghezza, è 1182 mm in altezza, cù una distanza di 2680 mm. Grazie à a struttura monoscocca Aerocell, ancu cù un interattu accorciatu di quasi 70 mm, l'internu offre più spaziu per i passageri. Inoltre, sia i pedali è u volante ponu esse aghjustati, chì permettenu à u cunduttore di truvà a pusizione ideale per un cunfortu è un cuntrollu ottimali.
U disignu interiore ùn hè micca cusì audace cum'è l'esterno, cun un volante multifunzione à trè razze, un cluster di strumenti cumplettamente digitale, una pantalla di cuntrollu cintrali integrata è un sistema di cambio elettronicu di marcia. A cunsola centrale hà un forte sensu di stratificazione, è a sezione posteriore 3/4 hè dotata di finestri di vetru. Un pannellu di vetru di a porta superiore opzionale hè dispunibule, cù un parasole in fibra di carbonu di 3 mm di spessore.
In termini di putenza, a nova McLaren W1 hè dotata di un sistema hibridu chì combina un mutore V8 twin-turbo 4.0L cù un mutore elettricu. U mutore furnisce una putenza massima di 928 cavalli, mentre chì u mutore elettricu pruduce 347 cavalli, dendu à u sistema una pruduzzione cumminata tutale di 1275 cavalli è un torque di punta di 1340 Nm. Hè assuciatu cù una trasmissione à doppia embrague à 8 velocità, chì integra un mutore elettricu separatu specificamente per a retromarcia.
U pesu curb di a nova McLaren W1 hè di 1399 kg, chì risulta in un rapportu putenza-pesu di 911 cavalli per tonna. Grazie à questu, pò accelerà da 0 à 100 km/h in 2,7 seconde, da 0 à 200 km/h in 5,8 seconde, è da 0 à 300 km/h in 12,7 seconde. Hè dotatu di una batteria di 1.384 kWh, chì permette un modu elettricu puramente forzatu cù una autonomia di 2 km.
Tempu di Postu: Oct-08-2024